৫৫ তম ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ (আইএফএফআই) সময়ত দুখন উল্লেখযোগ্য চলচ্চিত্ৰ ‘চিনেমা অফ দ্য ৱৰ্ল্ড’ শ্ৰেণীৰ অধীনত প্ৰদৰ্শিত হৈছিল: কানাডিয়ান চলচ্চিত্ৰ ‘বাছিমাছ ৱুম্ব’ আৰু পোলেণ্ডৰ চলচ্চিত্ৰ ‘লুনিজ’। দূৰদৰ্শী পৰিচালক আৰু প্ৰযোজকৰ দ্বাৰা পৰিচালিত, চলচ্চিত্ৰসমূহে সামাজিক চাপ, পৰিচয়ৰ সন্ধান, মুক্তি, আশা আৰু উন্নত জীৱনৰ সন্ধানৰ বিষয়বস্তু অন্বেষণ কৰে।
এক সংবাদ মাধ্যমৰ বাৰ্তালাপৰ সময়ত, ‘বাছিমাছ ৱুম্ব’ৰ পৰিচালক আৰু অভিনেতা বাবেক আলিয়াছাই প্ৰকাশ কৰিছিল যে ছবিখন ভাৰতীয় চাৰোগেচী কাহিনীৰ দ্বাৰা অনুপ্ৰাণিত। সংগীত নথকাৰ বিষয়ে সোধাত তেওঁ বৰ্ণনা কৰিছিল যে দৰ্শকক বিৰৃপ নকৰাটো এটা ইচ্ছাকৃত সিদ্ধান্ত।
ভাৰতীয় আৰু কানাডিয়ান চলচ্চিত্ৰৰ তুলনা কৰি তেওঁ কয় যে কানাডাই ভাৰততকৈ কম ফিচাৰ ফিল্ম নিৰ্মাণ কৰে। তেওঁ কলাত্মক চলচ্চিত্ৰৰ প্ৰচাৰৰ বাবে অধিক ইণ্ডো-কানাডিয়ান সহযোগিতাৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে।
অভিনেত্ৰী মেক্সিন ডেনিছে কাহিনীটোক প্ৰাণৱন্ত বুলি বৰ্ণনা কৰিছিল, তেওঁৰ চৰিত্ৰ “বাছিমা”য়ে আশা আৰু আকাংক্ষাৰে পৰিপূৰ্ণ এগৰাকী যুৱতীক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিছিল। তেওঁ বৰ্ণনা কৰিছিল যে সংগীতৰ অভাৱ এক শৈল্পিক পছন্দ হিচাপে আছিল, যাৰ উদ্দেশ্য আছিল সহজ পদ্ধতিৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰাৰ সলনি সীমা সম্প্ৰসাৰণ কৰা। তেওঁ লগতে প্ৰকাশ কৰিছিল যে চৰিত্ৰটোৰ বাবে প্ৰস্তুতিৰ ভিতৰত আছে কেইবাখনো চাৰোগেচী তথ্যচিত্ৰ চোৱা আৰু চিৰিয়ান উচ্চাৰণত ফৰাচী আৰু আৰবী ভাষা ক’বলৈ শিকা, যি প্ৰত্যাহ্বানপূৰ্ণ আৰু আমোদজনক দুয়োটা হৈ পৰিছিল।
খলনায়কৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা নিকোল-চিলভি লেগাৰ্ডে কৈছিল যে চলচ্চিত্ৰখন তেওঁৰ চৰিত্ৰটোৰ বাবে এক ব্যক্তিগত যাত্ৰা, যি আঘাতত ভুগিছে আৰু আৰোগ্য বিচাৰে। কানাডাত শ্বুটিঙৰ সময়ত তেওঁ সন্মুখীন হোৱা কঠিন বতৰৰ পৰিস্থিতিৰ কথাও উল্লেখ কৰিছিল।
“লুনিজ” অভিনেত্ৰী এলিজা ষ্টাচিৱিজে কৈছিল যে তেওঁৰ চৰিত্ৰৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ শাৰীৰিক পৰিৱৰ্তনৰ প্ৰয়োজন, যাৰ ভিতৰত আছে ওজন পৰিৱৰ্তন, যি ইয়াক এক জটিল অংশ কৰি তুলিছিল। তেওঁ থিয়েটাৰত তেওঁৰ ১১ বছৰৰ অভিজ্ঞতাক কৃতিত্ব দিয়ে, যিয়ে তেওঁক চৰিত্ৰটোৰ বাবে আৱেগিকভাৱে প্ৰস্তুত হোৱাত সহায় কৰে।
অভিনেতা লেক মেকভিক্সে চলচ্চিত্ৰখনত প্ৰেমৰ কেন্দ্ৰীয় বিষয়বস্তুৰ বিষয়ে কয় আৰু ইয়াক জীৱনৰ এক শক্তিশালী শক্তি বুলি অভিহিত কৰিছিল। চলচ্চিত্ৰখনৰ সংগীত সম্পৰ্কে তেওঁ কয় যে ই চৰিত্ৰসমূহৰ আৱেগৰ সৈতে মিল খায়। তেওঁ ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ জীৱন্ত, মহাকাব্যিক শৈলীক পোলেণ্ডৰ চলচ্চিত্ৰৰ অধিক নিয়ন্ত্ৰিত সুৰৰ সৈতে তুলনা কৰে আৰু ভাৰতীয় ধাৰাত চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণৰ ইচ্ছা প্ৰকাশ কৰে।
চলচ্চিত্ৰসমূহৰ বিষয়ে:
‘বাছিমাছ ৱুম্ব’: ই এগৰাকী চিৰিয়ান যুৱতীৰ চৌদিশে ঘূৰে যাৰ স্বামীক সঠিক নথিপত্ৰ অবিহনে কানাডাৰ পৰা বিতাড়িত কৰা হয়। তেওঁৰ সৈতে পুনৰ সংযোগ স্থাপন কৰাৰ হতাশাত, তাই জাল পাছপোৰ্টৰ বিনিময়ত চাৰোগেট হ’বলৈ সন্মত হয়। অৱশ্যে, তাই অতি সোনকালেই আশ্বৰ্যৰ সন্মুখীন হয় যে তাই ইতিমধ্যে গৰ্ভৱতী, যাৰ ফলত তাই তাইৰ লিজ সন্তানক ত্যাগ কৰাৰ হৃদয় বিদাৰক সিদ্ধান্ত ল’বলৈ বাধ্য হয়।
লুনিজ: এৰিক আৰু কাৰোলকা, নতুনকৈ আৰম্ভণি বিচাৰি থকা আদৰ্শবাদী, যি সমস্যাপূৰ্ণ অতীতৰ পৰা আঁতৰি প্ৰকৃতিত শান্তি বিচাৰি কাৰাগাৰৰ পৰা ওলাই আহে। এৰিক তেওঁৰ ছোৱালী ডেজিকাক এক উন্নত জীৱন দিয়াৰ আকাংক্ষাৰ দ্বাৰা চালিত হয়। তেওঁলোকে এক নতুন ভৱিষ্যত গঢ়িবলৈ পোলেণ্ডজুৰি একেলগে যাত্ৰা আৰম্ভ কৰে, কিন্তু যেতিয়া কাৰোলকা গুৰুতৰভাৱে অসুস্থ হৈ পৰে আৰু তাইৰ প্ৰয়োজনীয় একমাত্ৰ চিকিৎসা তাইৰ বাবে অতি ব্যয়বহুল হয় তেতিয়া তেওঁলোকৰ পৰিকল্পনাৰ প্ৰতি ভাবুকি আহি পৰে।