প্ৰশান্ত বাৰ্মাৰ দ্বাৰা পৰিচালিত হনুমান চলচ্চিত্ৰখন গোৱাত ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ (আইএফএফআই) ভাৰতীয় পেনোৰামা শাখাত প্ৰদৰ্শিত হয়। অঞ্জনাদ্ৰী নামৰ কাল্পনিক গাঁৱত চিত্ৰগ্ৰহণ কৰা এই চলচ্চিত্ৰখনত হনুমান্থু নামৰ এজন চোৰৰ যাত্ৰা বৰ্ণনা কৰা হৈছে যিয়ে ভগৱান হনুমানৰ তেজৰ জীৱাশ্মযুক্ত টোপালৰ পৰা ঐশ্বৰিক শক্তি লাভ কৰে।
হনুমান্থুৰ মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা তেজা সজ্জাই ভাৰতীয় পৌৰাণিক কাহিনীৰ ওপৰত অধিক কাম কৰাৰ কথা বিবেচনা কৰে। লগতে তেওঁ দলটোৱে কেনেদৰে বাজেটৰ সীমাবদ্ধতা অতিক্ৰম কৰি ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ সমতুল্য দৃশ্যসমূহ প্ৰকাশ কৰাৰ লগতে অঞ্জনাদ্ৰীৰ মনোৰম কিন্তু কাল্পনিক গাওঁখন হায়দৰাবাদৰ এটা ছেটত সম্পূৰ্ণৰূপে পুনৰ নিৰ্মাণ কৰাৰ কথা প্ৰকাশ কৰে।
তেজা সজ্জাই ছবিখনৰ আঁৰৰ সৃষ্টিশীল দৃষ্টিভংগীৰ বিষয়ে প্ৰকাশ কৰাৰ লগতে তিনি বছৰীয়া প্ৰযোজনা যাত্ৰাৰ সময়ত পৰিচালক প্ৰশান্ত বৰ্মাৰ অধ্যৱসায় আৰু নিষ্ঠাৰ কৃতিত্ব দিয়ে। লগতে তেওঁ এইটোও উল্লেখ কৰে যে কেনেকৈ এই চলচ্চিত্ৰখনে কেৱল ভাৰতৰ পৌৰাণিক শিপাক পৰিচয় কৰা দিয়াই নহয়, ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰক এক গোলকীয় মঞ্চত প্ৰতিষ্ঠা কৰিছে।
সজ্জাই ভাৰতীয় সংস্কৃতিত সম্পূৰ্ণৰূপে নিমজ্জিত চৰিত্ৰ এটাত অভিনয় কৰি গৌৰৱাম্বিত হোৱাৰ লগতে তেওঁ হনুমানক এটা মুখ্য ফ্ৰেঞ্চাইজিলৈ সম্প্ৰসাৰিত কৰাৰ পৰিকল্পনাৰ কথাও প্ৰকাশ কৰে। ছবিখনত সু-নিৰ্মিত নাৰী চৰিত্ৰসমূহৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে আৰু কাহিনীটো আগবঢ়োৱাত তেওঁলোকৰ গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে।
অভিনেতাজনে ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ ভৱিষ্যতৰ বাবেও আশা ব্যক্ত কৰে, ইয়াৰ বিকাশৰ বাবে দৰ্শকৰ কাহিনী বৰ্ণনাৰ প্ৰতি থকা প্ৰেমৰ কথা প্ৰকাশ কৰে। তেওঁ কয় যে সমৃদ্ধ তেলেগু চলচ্চিত্ৰ উদ্যোগে উদ্ভাৱনীমূলক আখ্যান আৰু মনোমোহা প্ৰদৰ্শনৰ সৈতে পৰম্পৰাগত সীমা অতিক্ৰম কৰি আহিছে, যিয়ে অধিক আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় স্বীকৃতিক উৎসাহিত কৰিব বুলি তেওঁ আশা কৰে।